کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9321 | مشاهده و دانلود: 749458027 | آخرین بروزرسانی: 1403/05/02 | اعضاء: 317858 | نظرات: 37946
www.esetupdate.ir
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
🖤ایام شهادت اباعبدالله الحسین علیه السلام و یاران باوفایش تسلیت باد🖤

🔰جایگزین مناسب Kaspersky خرید لایسنس نود 32

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورت از کارافتادن جایگزین می شود.

آپدیت نود 32

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

با File Explorer؛ فایل منیجر ویندوز ۱۰ موبایل بیشتر آشنا شوید

همان‌طور که در جریان هستید مایکروسافت اولین موج از نسخه پیش‌نمایش ویندوز ۱۰ موبایل را برای برخی از اعضای خانواده لومیا هفته پیش منتشر کرد. یکی از قابلت های ویژه اضافه شده به این نسخه از ویندوز فون فایل منیجر بومی آن با نام File Explorer می‌باشد.


Windows 10 for Phones has a file manager, here's how it works

به گزارش سافت گذر به نقل ازفارنت؛ مایکروسافت در ویندوز فون ۸.۱ برنامه‌ی Files را برای دسترسی آسان کاربران به فایل‌های شخصی ارائه کرد، اما ویندوز ۱۰ پا را یک قدم فراتر گذاشته و یک فایل منیجر واقعی با یک طراحی مدرن را در اختیار شما قرار می‌دهد. در میان تمام برنامه‌های جدید ویندوز ۱۰، به نظر می‌رسد که فایل اکسپلورر از ثبات نسبی بیش‌تری برخوردار باشد، حتی قابلیت نمایش افقی نیز در این برنامه فعال شده و به‌ خوبی عمل می‌کند.

بدون شک فایل اکسپلورر تمام نیازهای شما در رابطه با دسترسی به محتویات شخصی را تأمین خواهد کرد. شما در  فایل منیجر ویندوز ۱۰ موبایل به راحتی می‌توانید پوشه جدید ایجاد کنید، برنامه‌ها و فایل‌ها را تغییر نام دهید، محتویات را به‌صورت چندگانه انتخاب کنید و یا اینکه بر اساس فیلتر دلخواه به جستجو در رابطه با برنامه موردنظر خود اقدام کنید.

در قسمت بالایی فایل منیجر ویندوز ۱۰ موبایل، مسیر حرکت مشاهده می‌گردد که باعث می‌شود تا بتوانید به‌راحتی هرچه تمام‌تر بین پوشه‌ها حرکت کنید. همچنین دکمه‌ی بازگشت به پوشه قبلی نیز در قسمت بالایی این برنامه تعبیه شده است. با انتخاب گزینه Home از سمت چپ  فایل اکسپلورر می‌توانید به آخرین فایل باز شده بروید و یا به محتویات کارت حافظه جانبی ورود کنید.

wp_ss_20150212_0063

با کلیک ممتد بر روی هر فایل یا پوشه پنجره‌ای کشویی مشاهده خواهد شد که از طریق آن می‌توانید فایل مدنظر خود را حذف، جابجا، کپی، انتشار یا تغییر نام دهید. در نگاه اول فایل منیجر ویندوز ۱۰ موبایل عملکرد خوبی را به‌خصوص بر روی دستگاه‌هایی با صفحات نمایش کوچک و گوشی‌هایی با حافظه رم پایین برای مدیریت فایل‌های شخصی ارائه داده است، اما امید می‌رود مایکروسافت در نسخه‌ آینده پیش‌نمایش نواقص و باگ‌های موجود در این برنامه را نیز مرتفع سازد.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 25198 گروه خبری: اخبار نرم افزار منبع خبر: farnet.ir تاریخ خبر: 1393/11/27 تعداد مشاهده: 1782
سافت گذر